Ověřená registrace - závěrečná fáze
Před několika dny byly téměř všem klubům a divizím ČSTS rozeslány výzvy k ověření jejich doposud neověřených členů. Tímto byla zahájená závěrečná fáze ověřování e-mailů a telefonních čísel. Proč jsme zavedli ověřenou registraci? Narazili jste na problém nebo nevíte, jak ověřit své údaje? ČTĚTE DÁLE.
Co je ověřená registrace?
Jedná se o základní systém kontroly totožnosti člena. ČSTS ověřuje člena na základě e-mailu (potvrzovacím e-mailem), a také telefonního čísla (SMS kódem). Je to velký krok vzhledem k problematice tzv. černých duší. Dvojité ověření je již vysoký stupeň kontroly, který je pro účely ČSTS více jak dostačující.
Co se stane, když nebude mít člen ověřen e-mail a telefonní číslo?
Takového člena nemůžeme brát jako člena ověřeného a tudíž se nebude, mimo jiné, moct účastnit Valných hromad divizí ČSTS s hlasovacím, ani volebním právem. Dle Stanov ČSTS, článek 4., bod 5. "Součástí přihlášky musí být zaplacení členského příspěvku a údaje přihlášky musí být ověřeny dle Jednacího řádu ČSTS." Dle JŘ ČSTS § 5, bod 4. "U přihlášek do ČSTS jsou ověřovanými údaji e-mailová adresa a telefonní číslo žadatele o členství ev. jeho zákonného zástupce."
Jak poznám, že jsem správně ověřen?
V detailních údajích člena ve Vašem profilu na webu ČSTS je vedle e-mailu a telefonu v závorce uvedeno "ověřeno". V opačném případě vidíte pod svým jménem červený text "Nejste ověřený člen ČSTS. Prosíme, dokončete ověření...". Správné ověření = musí být ověřen e-mail i telefonní číslo.
Jak postupovat, když nemám ověřen e-mail nebo telefonní číslo?
Na min@csts.cz zašlete aktuální e-mail (ten se musí shodovat s e-mailem, kterým se přihlašujete do profilu na webu ČSTS), případně aktuální telefonní číslo. Poté sekretariát zahájí ověřování, na základě kterého Vám přijde potvrzovací e-mail nebo SMS kód, za pomocí kterého ověříte svou totožnost (poté, co Vám přijde potvrzovací e-mail, či SMS kód, máte na ověření 7 dní). Dále můžete postupovat podle tohoto Manuálu.
Co když mám problém s ověřením e-mailu nebo telefonního čísla?
Níže naleznete souhrn nejčastějších otázek a odpovědí:
1. V mém profilu na webu ČSTS nevidím kolonku s e-mailem, případně telefonním číslem. Kde je problém?
Odpověď: Tyto údaje nevidíte, jelikož není ověřování Vašich kontaktních údajů aktivní. Na min@csts.cz zašlete aktuální e-mail (ten se musí shodovat s e-mailem, kterým se přihlašujete do profilu na webu ČSTS), případně aktuální telefonní číslo. Poté sekretariát zahájí ověřování. Jakmile Vám přijde potvrzovací e-mail nebo SMS s kódem, zmiňované údaje již budou ve Vašem profilu aktivní a viditelné. Poté můžete dokončit proces ověřování.
2. Mé údaje v databázi ČSTS jsou správné, musím i přesto e-mail a telefonní číslo ověřovat?
Odpověď: V případě, že e-mail nebo telefonní číslo ve svém profilu na webu ČSTS nevidíte, nebo vedle nich vidíte v závorce "neověřeno", je potřeba Váš e-mail a telefonní číslo ověřit. Postupujte dle bodu 1.
3. Mám zahraniční telefonní číslo a nedokážu jej ověřit. Co mám dělat?
Odpověď: V současné době není možné zahraniční telefonní číslo ověřit. V takovém případě kontaktujte přímo sekretariát na min@csts.cz. Pracovnice sekretariátu Vás bude vést v databázi a jakmile bude systém připraven i k ověření zahraničních telefonních čísel, budete informováni.
4. Doposud jsem pro přihlášení do profilu na webu ČSTS u svých dětí používal společný e-mail, je možné ověřit jeden e-mail u více členů?
Odpověď: Bohužel to možné není. Ke správnému ověření je potřeba použít u každého člena jedinečný e-mail. U svých dětí však můžete využít pouze jedno telefonní číslo.
5. Co když mám jiný problém?
Odpověď: Neváhejte kontaktovat sekretariát na min@csts.cz nebo telefonicky dle úředních hodin ZDE.